Σεμινάριο Axis Syllabus με τον Τίμο Ζέχα

Περιτοναϊκές συνδέσεις και ελαστική αναπήδηση: Βιώνοντας την φυσική ελαστική δυναμική του σώματος. Μέρος 2ο

Κυριακή 7 Μαΐου 2017
Ώρα 3:30 - 7:30 μ.μ.
Διάρκεια σεμιναρίου: 4 ώρες
Κόστος συμμετοχής: 30 ευρώ
DanceVacuum Centre of Performing Arts,
Διογένους 42, Χαλάνδρι.
Δηλώσεις συμμετοχής: τηλ. 210-6819648, 6973826166 και timos.zechas8@gmail.com

Σε αυτό το σεμινάριο θα δούμε πως ο συνδετικός ιστός, υπεύθυνος για την δομική ακεραιότητα του σώματος είναι το υλικό που συνδέει τα διαφορετικά μέρη, τα διαφοροποιεί και τα συγκρατεί στην θέση τους. Θα βιώσουμε στην πράξη μια βασική και ζωτικής σημασίας ιδιότητα του συνδετικού ιστού που είναι η ελαστική του δυναμική και που μπορεί να αποθηκεύει ενέργεια και να την χρησιμοποιεί ελαχιστοποιώντας την ανάγκη για περιττή μυϊκή ένταση, ενώ την ίδια στιγμή συμβάλει σε μεγαλύτερη αποτελεσματική κινητικότητα χωρίς να εξαντλεί τον οργανισμό. Θα γίνει εκτενής αναφορά σε στοιχεία της φυσιολογίας των ελαστικών συνδετικών ιστών και συνδέσεων με απλό και κατανοητό τρόπο. Σκοπός είναι να μπορούν οι πληροφορίες να γίνουν κατανοητές στην αντίληψη του σώματος και να μπορέσουμε να κινηθούμε στον χώρο.
Αυτή είναι η δεύτερη ενότητα του θέματος, αλλά μπορεί κάποιος να την παρακολουθήσει και ως αυτοτελές σεμινάριο.

Ο Τίμος Ζέχας είναι ενεργός επαγγελματίας χορευτής / performer, καθηγητής χορού και ο πρώτος πιστοποιημένος δάσκαλος Axis Syllabus στην Ελλάδα, μέλος της Διεθνούς Ερευνητικής Κοινότητας Axis Syllabus (ASIRC). Έχει εικοσαετή εμπειρία στην κίνηση έχοντας μελετήσει την εμβιομηχανική του χορού, χορευτικό αυτοσχεδιασμό, contact improvisation, μπαλέτο και σύγχρονο χορό και διαλογισμό μέσα από την προσέγγιση ολιστικών τρόπων ενσωμάτωσης και θεραπευτικών πρακτικών. Είναι πιστοποιημένος Feldenkrais® Practitioner, Fascial Fitness Trainer (προπονητική του συνδετικού ιστού), Pilates Instructor και διπλωματούχος Σωματο-ψυχοπαιδαγωγός (μέθοδος Danis Bois, University Fernando Pessoa, Πορτογαλία). Είναι απόφοιτος της επαγγελματικής σχολής "Νίκη Κονταξάκη-Μπακάλη" (1999) και έχει σπουδάσει με υποτροφία από το Ίδρυμα Fulbright (2002) στο στούντιο της Trisha Brown στην Νέα Υόρκη. Υπήρξε μόνιμο μέλος του μπαλέτου της ΕΛΣ (Εθνική Λυρική Σκηνή), κι έχει συνεργαστεί με οργανισμούς όπως το Εθνικό Θέατρο, ΚΘΒΕ (Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδας), ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας και ομάδες της σύγχρονης ανεξάρτητης χορευτικής σκηνής με καταξιωμένους Έλληνες και ξένους χορογράφους όπως: Μαρία Γοργία, Αντώνης Φωνιαδάκης, Έρσυ Πίττα, Μαριέλα Νέστορα, Τέτη Νικολοπούλου, Μαρίνα Μαυρογένη, Τατιάνα Λοβέρδου, Χάρης Μανταφούνης, Ιωάννα Πορτόλου, Igor Zelinski, Carol Armitage κ.α. Και με τις Χριστίνα Κλεισιούνη και Τέτη Νικολοπούλου, με το σχήμα "present bodies" σε παραστάσεις αυτοσχεδιασμού, contact improvisation και site specific performance. Έχει συμμετάσχει σε τοπικά και διεθνή Φεστιβάλ Χορού τόσο στην Αθήνα όσο και στο εξωτερικό κι έχει παρουσιάσει δική του χορογραφική δουλειά. Η τελευταίες του συνεργασίες είναι με το Art Test Fest (Festival Τέχνης και Τεχνολογίας, Γένοβα, Ιταλία, 2016) και με το έργο «Νηπιαγωγείο» της Μαρίας Γοργία. Διδάσκει τεχνική χορού, χορευτικό αυτοσχεδιασμό, μέθοδο Pilates, Axis Syllabus τόσο σε ελεύθερα μαθήματα όσο και σε τακτικά εργαστήρια όπως και την μέθοδο Feldenkrais® σε ομαδικά μαθήματα κι ατομικές συνεδρίες στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Το 2015 δίδαξε την μέθοδο Feldenkrais® στην Δραματική Σχολή του ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας και συνεχίζει να διδάσκει τεχνική σύγχρονου χορού και θεωρία μέσα από το Axis Syllabus και τεχνικές ενσωμάτωσης στην Ανώτερη Ιδιωτική Επαγγελματική Σχολή Χορού “Κέντρο Χορού και Τεχνών” Dansarte της Τατιάνας Λοβέρδου. Το 2015 συνεργάστηκε με το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής ως ειδικός επιστήμονας για την εκπόνηση οδηγού σπουδών για τον εκπαιδευτικό στον τομέα σύγχρονος χορός στα καλλιτεχνικά γυμνάσια. Επίσης διδάσκει σε διαφορετικά επίπεδα ατόμων καλύπτοντας μία γκάμα ερασιτεχνών και επαγγελματιών του χορού καθώς και ανθρώπων διαφορετικών ηλικιών και αναγκών. Το μάθημά του είναι σύμφωνο με τις βιομηχανικές αρχές και τους φυσικούς νόμους που ορίζουν την κίνηση, δίνοντας επίσης σημασία σε έναν ηθικό τρόπο διδασκαλίας και μετάδοσης της γνώσης.