Σεμινάριο Axis Syllabus με τον Τίμο Ζέχα

Δουλεύοντας με τον σκελετό: Οι αρθρώσεις του σώματος ως περιοχές μετάδοσης της κινητικής ενέργειας.

Κυριακή 28 Ιανουαρίου 2018
Ώρα 4:00 - 8:00 μ.μ.
Διάρκεια σεμιναρίου: 4 ώρες
Κόστος συμμετοχής: 30 ευρώ
Δηλώσεις συμμετοχής: τηλ. 210-6819648, 6973826166 και timos.zechas8@gmail.com
DanceVacuum Centre of Performing Arts,
Διογένους 42, Χαλάνδρι.

Ο ανθρώπινος σκελετός και οι αρθρώσεις του, μας δίνουν τον βασικό χάρτη για το πως κινείται το σώμα. Όταν παρεμποδίζεται η κίνηση κάποιας άρθρωσης ή κάποιων αρθρώσεων εξαιτίας τραυματισμού, έλλειψης νευρομυϊκού συντονισμού ή έντασης των μυών, τότε η λειτουργικότητα του σώματος παρουσιάζει μειωμένη αποτελεσματικότητα κατά την μετακίνηση. Είναι σημαντικό λοιπόν να γνωρίζουμε και να χρησιμοποιούμε με κατάλληλο τρόπο αυτές τις συνδέσεις του σώματος και τις σχέσεις που δημιουργούν μεταξύ τους.
Το περπάτημα, το τρέξιμο, η στροφή, η κατάβαση ή η πτώση προς το πάτωμα απαιτούν συντονισμένη δράση. Φαντάσου λοιπόν ότι η κίνηση ρέει μέσα στο σώμα σου και στον χώρο καθώς η σπονδυλική σου στήλη, οι καρποί, οι αγκώνες, οι ώμοι, τα γόνατα, τα ισχία, οι αστράγαλοι κ.α. βρίσκουν την έκφρασή τους στην καλή επικοινωνία μεταξύ τους και στο κατάλληλο εύρος λειτουργίας τους.


Ο Τίμος Ζέχας είναι ενεργός επαγγελματίας χορευτής / performer, καθηγητής χορού και ο πρώτος πιστοποιημένος δάσκαλος Axis Syllabus στην Ελλάδα, μέλος της Διεθνούς Ερευνητικής Κοινότητας Axis Syllabus (ASIRC). Έχει εικοσαετή εμπειρία στην κίνηση έχοντας μελετήσει την εμβιομηχανική του χορού, χορευτικό αυτοσχεδιασμό, contact improvisation, μπαλέτο και σύγχρονο χορό και διαλογισμό μέσα από την προσέγγιση ολιστικών τρόπων ενσωμάτωσης και θεραπευτικών πρακτικών. Είναι πιστοποιημένος Feldenkrais® Practitioner, Fascial Fitness Trainer (προπονητική του συνδετικού ιστού), Pilates Instructor και διπλωματούχος Σωματο-ψυχοπαιδαγωγός (μέθοδος Danis Bois, University Fernando Pessoa, Πορτογαλία). Είναι απόφοιτος της επαγγελματικής σχολής "Νίκη Κονταξάκη-Μπακάλη" (1999) και έχει σπουδάσει με υποτροφία από το Ίδρυμα Fulbright (2002) στο στούντιο της Trisha Brown στην Νέα Υόρκη. Υπήρξε μόνιμο μέλος του μπαλέτου της ΕΛΣ (Εθνική Λυρική Σκηνή), κι έχει συνεργαστεί με οργανισμούς όπως το Εθνικό Θέατρο, ΚΘΒΕ (Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδας), ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας και ομάδες της σύγχρονης ανεξάρτητης χορευτικής σκηνής με καταξιωμένους Έλληνες και ξένους χορογράφους όπως: Μαρία Γοργία, Αντώνης Φωνιαδάκης, Έρσυ Πίττα, Μαριέλα Νέστορα, Τέτη Νικολοπούλου, Μαρίνα Μαυρογένη, Τατιάνα Λοβέρδου, Χάρης Μανταφούνης, Ιωάννα Πορτόλου, Igor Zelinski, Carol Armitage κ.α. Και με τις Χριστίνα Κλεισιούνη και Τέτη Νικολοπούλου, με το σχήμα "present bodies" σε παραστάσεις αυτοσχεδιασμού, contact improvisation και site specific performance. Έχει συμμετάσχει σε τοπικά και διεθνή Φεστιβάλ Χορού τόσο στην Αθήνα όσο και στο εξωτερικό κι έχει παρουσιάσει δική του χορογραφική δουλειά. Η τελευταίες του συνεργασίες είναι με το Art Test Fest (Festival Τέχνης και Τεχνολογίας, Γένοβα, Ιταλία, 2016) και με το έργο «Νηπιαγωγείο» της Μαρίας Γοργία. Διδάσκει τεχνική χορού, χορευτικό αυτοσχεδιασμό, μέθοδο Pilates, Axis Syllabus τόσο σε ελεύθερα μαθήματα όσο και σε τακτικά εργαστήρια όπως και την μέθοδο Feldenkrais® σε ομαδικά μαθήματα κι ατομικές συνεδρίες στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Το 2015 δίδαξε την μέθοδο Feldenkrais® στην Δραματική Σχολή του ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας και συνεχίζει να διδάσκει τεχνική σύγχρονου χορού και θεωρία μέσα από το Axis Syllabus και τεχνικές ενσωμάτωσης στην Ανώτερη Ιδιωτική Επαγγελματική Σχολή Χορού “Κέντρο Χορού και Τεχνών” Dansarte της Τατιάνας Λοβέρδου. Το 2015 συνεργάστηκε με το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής ως ειδικός επιστήμονας για την εκπόνηση οδηγού σπουδών για τον εκπαιδευτικό στον τομέα σύγχρονος χορός στα καλλιτεχνικά γυμνάσια. Επίσης διδάσκει σε διαφορετικά επίπεδα ατόμων καλύπτοντας μία γκάμα ερασιτεχνών και επαγγελματιών του χορού καθώς και ανθρώπων διαφορετικών ηλικιών και αναγκών. Το μάθημά του είναι σύμφωνο με τις βιομηχανικές αρχές και τους φυσικούς νόμους που ορίζουν την κίνηση, δίνοντας επίσης σημασία σε έναν ηθικό τρόπο διδασκαλίας και μετάδοσης της γνώσης.